Proiectul „Consolidarea inovației sociale și a competențelor antreprenoriale la elevii de liceu prin inițierea unui nou sistem de învățare” (InnoSchool, cod proiect DTP2-021-1.2) a fost implementat de Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Bihor în cadrul Programului Transnațional Dunărea, în calitate de partener transnațional, având scopul de a sprijini dezvoltarea culturii antreprenoriale și de a stimula inovația socială în rândul tinerilor liceeni. InnoSchool a propus un sistem inovativ de învățare, integrând metode tradiționale de predare cu activități digitale, socializare online și competiții interșcolare. Obiectivul principal a fost consolidarea competențelor antreprenoriale, inclusiv identificarea oportunităților de afaceri, planificarea, marketingul, finanțele și managementul proiectelor, printr-un joc digital educațional (serious-game) adresat elevilor de liceu. În mod specific, principalele acțiuni ale CJRAE BH au vizat activitatea transversală de comunicare la nivelul întregului parteneriat internațional.

Școli din 9 țări europene au participat la pilotarea sistemului de învățare InnoSchool, cu scopul de a motiva elevii în inovarea socială și antreprenoriat. La nivelul fiecărei țări, au fost selectate 10 licee care au implementat programul, atingându-se un grup țintă de peste 1800 de elevi. Proiectul a fost susținut de un parteneriat transnațional format din Cehia, Bulgaria, România, Austria, Ungaria, Slovacia, Bosnia și Herțegovina, Serbia și Republica Moldova.

Durata previzionată a proiectului a fost 01.09.2018 – 31.08.2021, însă a beneficiat de o prelungire a  implementării cu 9 luni. De asemenea, proiectul a dispus de un buget total de 1.873.604 Euro, din care 152.453,12 euro a reprezentat bugetul alocat CJRAE BH. 

Postări recente